zondag 8 juni 2008

De eerste zeiltocht

IMG_2747 IMG_2746 IMG_2742 IMG_2743 IMG_2739

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Mannen ik heb met belangstelling jullie Centaur renovatie gevolgd. Het resultaat van jullie werk mag er zijn! Heel erg mooi is ze geworden. Ik ben zelf ook zoek naar een Centaur en woon bij jullie in de buurt. Wat is jullie email?

Groeten, Marco

Anoniem zei

Hey Marco,

bedankt voor je reactie. Ik zou zeggen kom eens lang. Stuur maar een mail naar wik[@]caiw.nl (haal even de haken weg!

Wik

Anoniem zei

Geachte heren,

Ik heb met veel plezier jullie weblog gelzen en kennis gnomen van de renovatie van jullie Centaur.
Ik heb zelf ook een oude Centaur. In het bijzonder ben ik geinteresseerd hoe jullie de verstaging van onderdeks naar bovendeks hebben gebracht. Is het nu niet zo dat de schroefogen op het dek niet te scheef staat ten opzichte van de stag. Het lijkt me (maar ik ik ben de leek en heb het resultaat op het dek natuurlijk niet gezien) dat de spanner onder deks vrij schuin loopt richting dek Of hebben julllie andere gaten geboord?.
Willen jullen mij misschien wat tips geven?

Met vriendelijke groet,

Cees de Winter